Opublikowano:
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.flowerisland.pl
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.flowerisland.pl.
Sprzedającym jest Flower Island Sp. z o. o. z siedzibą w Kobiórze, ul. Centralna 56, 43-210 Kobiór, wpisana przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000425916. Spółka posiada kapitał własny w wysokości 140 000,00 PLN, NIP: 6381806127, Regon: 242983541.
Dane kontaktowe do Sprzedającego:
Kierownik sprzedaży:
Joanna Szwarocka jszwarocka@flowerisland.pl tel. 664 968 336
Przedstawiciel handlowy:
Tobiasz Kasiak tkasiak@flowerisland.pl tel. 692 469 609
Paweł Kusz pkusz@flowerisland.pl tel. 539 952 237
Piotr Hinz phinz@flowerisland.pl tel. 784 083 810
e-sklep:
Ewelina Jaromin ejaromin@flowerisland.pl tel. 692 469 309
Inspektor ochrony danych osobowych:
§ 1 Definicje
1. Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki realizacji wszystkich usług świadczonych na www.flowerisland.pl, w tym dokonywania zakupów towarów znajdujących się w ofercie handlowej Sprzedającego. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje zakupów w Sklepie Internetowym.
3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Sprzedający/Usługodawca – Flower Island Sp. z o.o. - świadcząca usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.flowerisland.pl na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
5. Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
7. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.
8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego eSklepu
9. Sklep Internetowy (eSklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.flowerisland.pl za pośrednictwem, którego Klient może złożyć Zamówienie.
10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
11. Strona – strona internetowa www.flowerisland.pl
12. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
§ 2 Zasady ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.flowerisland.pl.
2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
3. Sklep internetowy www.flowerisland.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet.
4. Wszystkie Towary oferowane w eSklepie www.flowerisland.pl są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca niniejszym informuje, że kolory produktów przedstawione na stronie www.flowerisland.pl mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych.
5. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne: a. przeglądarka internetowa obsługująca standardy HTML, CSS, JavaScript b. włączona obsługa JavaScript c. włączona obsługa plików Cookies
6. Klient jest zobowiązany do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
7. Strona www.flowerisland.pl oraz dowolne związane z nią oprogramowanie mogą zawierać informacje poufne oraz dane chronione na mocy przepisów o własności intelektualnej. Z tego powodu, o ile wyraźnie nie zastrzeżono inaczej, prawa własności intelektualnej w odniesieniu do dokumentów i wszelkich treści, które tworzą Stronę, niezależnie od ich rodzaju, oraz każdego z elementów Strony (obrazy, ilustracje, dźwięki, teksty, elementy graficzne, karta itd.), w tym oprogramowanie, bazy danych i newslettery, są wyłączną własnością Flower Island Sp. z o.o. (dalej „Zawartość”). Flower Island Sp. z o.o. nie udziela Klientom żadnej licencji ani żadnych innych praw do Zawartości innych niż prawo odwiedzania Strony. Reprodukowanie Zawartości, w całości lub częściowo, jest dozwolone wyłącznie w celach informacyjnych, na użytek prywatny, a jakiekolwiek powielanie i wykorzystanie kopii zrealizowanych w jakimkolwiek innym celu, w dowolny sposób i w dowolnej formie, jest zabronione. Zabronione jest także kopiowanie, modyfikowanie, tworzenie utworów pochodnych, łączenie, wydzielanie (z wyjątkiem przypadków przewidzianych prawem), sprzedawanie, przydzielanie, udzielanie licencji lub przekazywanie w dowolny sposób jakiegokolwiek prawa dotyczącego Zawartości. Zabrania się także modyfikowania Zawartości, w całości lub częściowo, a szczególnie oprogramowania, oraz używania zmodyfikowanych wersji oprogramowania w celu uzyskania nieupoważnionego dostępu do serwisu oraz uzyskania dostępu do Strony w sposób inny niż za pomocą interfejsu, jaki w tym celu Flower Island Sp. z o.o. dostarcza Użytkownikowi.
§ 3 Składanie zamówień
1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.flowerisland.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.flowerisland.pl.
3. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
5. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
6. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Taka zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
7. Klient może skorzystać z opcji zarejestrowania się na stronie www.flowerisland.pl w celu zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
8. Kliknięcie przycisku „zamawiam i płacę” powoduje złożenie zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Złożenie zamówienia Sprzedający potwierdza poprzez wysłanie na adres e-mail podany przez Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia w eSklepie.
9. Umowę sprzedaży, na podstawie złożonego przez Klienta zamówienia uznaje się za zawartą jeżeli Sprzedający za pośrednictwem poczty elektronicznej, w terminie do 7 dni roboczych, potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji – z chwilą tego potwierdzenia.
10. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego przyjmuje się, że do zawarcia umowy nie doszło.
11. Jeżeli Sprzedający potwierdzi zamówienie z zastrzeżeniem zmian lub uzupełnień jego treści, do zawarcia umowy dochodzi z chwilą akceptacji wprowadzonych zmian lub uzupełnień przez Kupującego. Kupujący akceptuje wprowadzone zmiany lub uzupełnienia w terminie 24 godzin od chwili ich otrzymania. Akceptacja zmodyfikowanego zamówienia powinna być przesłana do Sprzedającego na adres e-mail sklep@flowerisland.pl .W przypadku braku akceptacji zmian ze strony Kupującego we wskazanym terminie, do zawarcia umowy nie dochodzi.
12. Sprzedający zastrzega, że Towary zamówione przez Klienta wysłane zostaną po opłaceniu przez Klienta ich pełnej ceny oraz kosztów wysyłki. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności kartą. Jeżeli w terminie do 7 dni od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, w przypadku wyboru płatności przelewem, Sprzedający nie otrzyma zapłaty ceny oraz kosztów wysyłki, przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy. Prawo to Sprzedający wykonuje przez oświadczenie złożone Kupującemu na podany przez niego adres e-mail. Wówczas umowa jest uważana za nie zawartą.
13. W przypadku wyboru opcji „za pobraniem” realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po przyjęciu zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.
14. Zapłata ceny oraz kosztów wysyłki Towaru jest warunkiem wydania Towaru, z zastrzeżeniem §4 ust. 2.
15. Zamówienia realizowane są na terenie Polski, Słowacji, Czech oraz Węgier. W przypadku podania terminu dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
§ 4 Ceny, koszty i termin wysyłki
1. Obowiązują ceny z chwili złożenia zamówienia. Oferowane ceny są cenami końcowymi, to znaczy, że zawierają także podatek VAT w aktualnie obowiązującej wysokości. Do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży Towar pozostaje własnością Sprzedającego, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Jeżeli Sprzedający wydał Towar Kupującemu z odroczonym terminem płatności, własność Towaru przechodzi na Kupującego z chwilą jego wydania.
3. Sprzedający zastrzega możliwość udzielenia Klientowi rabatów od cen podanych w Sklepie Internetowym.
4. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany przez Kupującego za pośrednictwem e-mail. Sprzedający poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
5. Towar jest dostarczany za pomocą firm kurierskich. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego Towaru w siedzibie Sprzedającego. Koszty wysyłki Towaru opłaca Klient, z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej. Wysokość kosztów wysyłki jest określona w formularzu zamówienia, w zależności od wybranego przez Klienta sposobu dostawy Towaru.
6. Koszty wysyłki Towaru, są następujące:
a) Na terenie RP – dostawa Towarów kurierem:
- zakup towaru za pobraniem – 24,90 zł
- zakup Towaru przedpłata – 19,90 zł
b) Poza terytorium RP – dostawa Towarów 75 zł
c) Odbiór osobisty – 0 zł
7. W przypadku złożenia zamówienia na łączną kwotę powyżej 500 zł brutto koszty wysyłki Towaru ponosi Sprzedający.
8. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego. Sprzedający zastrzega, że termin ten jest orientacyjnym czasem dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem” lub zamówień z odroczonym terminem płatności. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na potwierdzeniu przyjęcia zamówienia należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedającego (zwykle 1-2 dni robocze).
§ 5 Płatności
- Oferujemy następujące rodzaje płatności: za pobraniem, przelew na konto bankowe Sprzedającego, płatności internetowe przez system imoje ING Banku Śląskiego. W przypadku każdego zamówienia Sprzedający zastrzega sobie prawo nieoferowania niektórych rodzajów płatności i oferowania innych. Sprzedający akceptuje jedynie płatności dokonywane z kont bankowych prowadzonych w granicach Unii Europejskiej (UE). Wszelkie koszty transakcji finansowych ponosi Klient.
- W przypadku zakupu przy użyciu karty kredytowej obciążenie konta karty kredytowej następuje dopiero wraz z wysłaniem przez Sprzedającego zamówienia.
- Na sprzedany Towar Sprzedający wystawia dowody zakupu - paragon lub fakturę VAT, zgodnie ze wskazaniem Klienta.
§ 6 Odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny składając stosowne oświadczenie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta t.j. z dnia 13 grudnia 2018 Dz.U. z 2019 r. poz. 134)
- Termin określony w ust. 1 liczony jest od dnia w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia (niebędąca przewoźnikiem) obejmie faktycznie w posiadanie kupiony Towar, lub w przypadku wielu Towarów uwzględnionych w jednym zamówieniu, lecz dostarczanych osobno – od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia (niebędąca przewoźnikiem) obejmie faktycznie w posiadanie ostatni z Towarów.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być złożone na piśmie i wysłane do Sprzedającego pocztą na adres: Flower Island Sp. z o.o. ul. Centralna 56, 43-210 Kobiór lub wysłane e-mailem na adres …………………………….
Konsument może skorzystać z następującego wzoru formularza odstąpienia od umowy:
„ Adresat: ………………………….
- Ja/My(*)…………………. niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) …………………………
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)…………………………
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów) …………………………….
- Adres konsumenta(-ów) ……………………….
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data ………………….
(*) niepotrzebne skreślić”
Skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od umowy nie jest obowiązkowe.
Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone także elektronicznie, przy użyciu formularza kontaktowego znajdującego się na Stronie Internetowej. W przypadku skorzystania z takiej możliwości przez Konsumenta, Sprzedający prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania Państwa oświadczenia.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedający przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli jej przedmiotem jest sprzedaż jednego z następujących Towarów:
a) Towarów dostosowanych do indywidualnych potrzeb Konsumenta;
b) Towarów w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c) Jeżeli cena lub wynagrodzenie za Towar zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- Konsument jest zobowiązany zwrócić Towar Sprzedającemu wraz z dowodem zakupu na adres Flower Island Sp. z o.o. ul. Centralna 56, 43-210 Kobiór nie zwłocznie jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowaniu terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
- Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego na rzecz Sprzedającego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, przy czym Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
- Klient nie będący Konsumentem jest uprawniony do odstąpienia od umowy wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
§ 7 Procedura reklamacji
- W przypadku wszelkich wad produktów zamówionych za pośrednictwem www.flowerisland.pl Sprzedający ponosi ustawową odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, wynikającą z art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.2016.380 j.t. z późn. zm.).
- Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w Sklepie Internetowym jak również przebiegu realizacji zamówienia należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail sklep@flowerisland.pl
- W niektórych przypadkach Sprzedający może poprosić Klienta o przesłanie zdjęć reklamowanych Towarów.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym Sprzedający powiadomi Klienta niezwłocznie. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Klientowi informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Flower Island Sp.z o.o.
2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych Towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
3. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
a. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję konta.
b. Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres flowerisland@flowerisland.pl
c. Klient ma obowiązek aktualizacji danych i możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
4. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczenia i udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
b. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
c. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Administratora oraz udostępniona na każde żądanie Klienta.
§ 9 Zmiana Regulaminu
- Z ofert dostępnych na www.flowerisland.pl korzystać mogą osoby w wieku co najmniej 18 lat.
- Każdy klient jest uprawniony do posiadania jednocześnie maksymalnie jednego konta Klienta. Sprzedający zastrzega sobie prawo usuwania wielokrotnych rejestracji.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian i aktualizowania niniejszego Regulaminu bez wcześniejszego powiadamiania. Klienci posiadający konto w Sklepie Internetowym zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail. Akceptacja zmienionych warunków Regulaminu jest niezbędna do dokonywania dalszych zakupów w Sklepie Internetowym. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
- Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
§ 10 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego. Do zawartych umów nie stosuje się postanowień konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów sporządzonej w Wiedniu 11 kwietnia 1980 r.
- Wszelkie spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i powstałe w związku z wykonywaniem zawartych umów będą rozpatrywane przez polskie sądy powszechne. W przypadku sporów z Kontrahentami nie będącymi Konsumentami, właściwym do rozpoznania sprawy będzie sąd powszechny według siedziby Sprzedającego.
Data opublikowania regulaminu: 20.04.2018